perjantai 26. kesäkuuta 2015

Tarjotin

Mä tarvitsen tarjottimen, apua!

Lueskelin blogeja ja nyt vasta tajusin, minkä vaivan näen brunssi- ja päivällistarjoiluilla kun kannan 1-2 artikkelia kerrallaan ruokapöytään, joka sijaitsee olkkarissa. Iso, makea ja näppärä tarjotin siis tarvitaan ja nyt vinkkejä kehiin! Toisaalta olisi ihana pyytää äidiltä jotain vanhaa hopeista tarjotinta käyttöön, toisaalta taas joku iso ja ihana Marimekko voisi hurmata. Myös iso kuparinen tarjotin olisi tämän mimmin mieleen!

Olen periaatteessa ihan tarjotinhullu: onnistun  inspiraationkeruureissuillani huonekalu- ja sisustuskaupoilla luovimaan itseni aina kaupan jokaisen tarjottimen luo. Tähän asti vain olen ajatellut, että en sellasta "vaivoikseni" ota (hankala säilyttää), mut mähän tarviin sellasen! Jo viikonloppuna mökillä huomasin, kuinka näppärä vekotin se on ja nyt selaillessani Riikan blogia ymmärsin, että sellasen mä tarviin.

Mökillä minua palvelee tämän Ikean tarjotin ja hyvin palveleekin:

Kuva: Ikea

Pidän sen muotokielestä ja mökille sopivasta romanttisuudesta, mutta kotiin tarvitsen modernimpaa ja rosoisempaa. Siis, minkälaisia tarjottimia teillä on ja mistä niitä saa?

Ei kommentteja: